13 квітня 2022
Математика
Задачі на знаходження невідомого доданка
1. Повторіть правило на ст.176 підручника.
2. Усно розв'яжіть задачі 1 і 2 уроку 89 ( ст. 177 підручника)
3. Обчисліть усно № 4, 5, 7 на ст.178 підручника.
4. В друкованому зошиті на ст. 8 розв'яжіть задачу 1 уроку 89 .
5. Застосовуючи правило знаходження невідомого доданка, заповніть таблиці завдання 2 і 3 на ст.9 зошита.
Українська мова
Вчимося швидко читати. За О.Іваненко "Сонечко"
1. Опрацюйте відео за посиланням
2. Прочитайте ще раз оповідання "Сонечко".
Фізична культура
Ознаки втоми під час фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м'яча у вертикальну ціль з відстані 8 - 10 м.
1. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом
Ступінь втоми дитини можна визначити за зовнішніми ознаками
* Зміна кольору обличчя – почервоніння, збліднення, посиніння;
* Відповідна міміка – усмішка, спокійний вираз обличчя чи тривожний вираз обличчя, нахмурений лоб;
* Ступінь спітнілості – спітніле обличчя, зокрема лоб;
* Характер дихання – дихає ротом, задишка;
* Робота серця – трохи прискорене чи посилене серцебиття;
*Зміни у поведінці – зниження уваги та зацікавленості, недисциплінованість, непосидючість, зайва рухливість, надмірна активність;
* Погіршення якості виконання рухів – втрата ритмічності, зниження швидкості, млявість;
* Погіршення постави.
При невеликій стомленості у дитини зазвичай спокійний вираз обличчя, щічки ледь червоніють. Дитина незначно пітніє, у неї трохи прискорюєтся дихання, яке залишаєтся рівним. Дитина правильно та швидко виконує фізичні вправи та завдання педагога. Загальний стан – задовільний.
При вираженій стомленості у дитини значно червоніє обличчя, вона видимо пітніє, дихання різко прискорюється. Дитина виконує фізичні вправи невпевнено, з*являються зайві рухи. Може скаржитися на втомленість.
Якщо у всіх дітей групи з’явилися ознаки вираженої стомленості, слід негайно зменшити фізичне навантаження. Зменшити фізичне навантаження можна у такі способи:
*Зменшити кількість вправ , повторень;
* Уповільнити темп виконання вправ;
* Змінити вид роботи дітей (з рухливої гри на більш спокійну тощо).
2. Ознайомтесь з технікою метання м'яча у вертикальну ціль за зразком відео
3. Пограйте в гру " Попади в ціль". Для цього поставте відерце чи коробку на відстані від себе і намагайтесь якомога більше разів попасти м'ячем в неї. Не забувайте рахувати кількість попадань. Виграє той, у кого більше попадань.
Я досліджую світ
З чого складається книга
1. Перегляньте відео
2.Повторіть, з чого складається книга в підручнику на ст. 97. Дайте відповіді на питання ст. 97 внизу.
3. Опрацюйте завдання в друкованому зошиті на ст.34.
Немає коментарів:
Дописати коментар